čtvrtek 27. listopadu 2008

Letošní vystavovatelské úspěchy

Vážení čtenáři, dovolte, abych se touto cestou pochlubil s letošními úspěchy. Letos jsem vystavoval velmi intenzivně a to na významných výstavách a tento rok bude asi nadlouho mým nejúspěšnějším. Navíc, tyto úspěchy jsem zaznamenal v roce, ve kterém jsem oslavil svoji čtyřicítku...

Na květnové světové výstavě FIP Israel jsem dostal za jednorámového Remka stříbrnou medaili (S) a 78 bodů (poznámka: starý způsob hodnocení).

Na pařížké mezinárodní výstavě FEPA Salon du Timbre Paris jsem dostal za 5-tirámový námětový exponát (poprvé v anglické verzi) malou pozlacenou medaili (V) a 81 bodů.

Na domácí světové výstavě PRAGA jednorámový Remek obdržel velkou stříbrnou medaili (LS) se ziskem 76 bodů.

Na vídeňské světové výstavě WIPA získal 5-ti rámový exponát velké stříbro (LS) za 75 bodů.

Žádné komentáře: