neděle 19. prosince 2010

Sváteční přání

Všem čtenářům a příznivcům tohoto blogu přeji krásné Vánoce, do nového roku přeji především pevné zdraví, mnoho osobních úspěchů a také hodně radosti z filatelie!
Těším se na osobní setkání na národní výstavě, která se bude konat v říjnu u nás, ve Vysokém Mýtě.


Ještě si dovolím sdělit Vám následující. Na prosincové valné hromadě SČF jsem byl zvolen do předsednictva SČF (tento post jsem tedy obhájil) a současně jsem byl nově zvolen také členem výkonného výboru ŠČF. Moje snažení se nyní upírá k národní výstavě Vysoké Mýto 2011, kde se jako předseda organizačního výboru budu snažit o zdárný průběh této významné filatelistické akce.
Váš PF

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

s Benjaminem bylo naprosto skvělé pracovat. byl velmi jasný, důkladný a trpělivý, když prováděl mou ženu a mě procesem půjčky. byl také velmi aktuální a tvrdě pracoval, aby se ujistil, že je vše připraveno jít před uzavřením půjčky. pan benjamin je úvěrový úředník spolupracující se skupinou investorů, kteří nám pomáhají získat prostředky na nákup našeho nového domu, můžete ho kontaktovat, pokud chcete získat půjčku za dostupnou nízkou sazbu 2 rio e-mailem. 247officedept@gmail.com nebo whatsapp chat: + 1-989-394-3740